2022-07-29 11:26:48

Praktikantas (-ė) klientų patirčių valdymo departamente

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kokios bus Tavo užduotys?

  • Susipažinsi su klientų patirčių valdymo procesais;
  • Prisidėsi prie klientų patirties gerinimo plano paruošimo;
  • Susipažinsi su klientų pasitenkinimo tyrimais ir prisidėsi prie jų analizės;
  • Padėsi pasiruošti klientų aptarnavimo standarto mokymams;
  • Susipažinsi su klientų aptarnavimo kokybės vertinimo procesu;
  • Prisidėsi prie darbo sąlygų gerinimo veiklų, nes patenkintas darbuotojas = patenkintas klientas.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi 2 – 4 kurso studentas;
  • Moki dirbti savarankiškai, esi kūrybiškas, išradingas, o iššūkiai Tau suteikia energijos;
  • Pasižymi puikiais komunikavimo, laiko planavimo bei darbų prioretizavimo įgūdžiais;
  • Domiesi klientų aptarnavimo, pardavimų, organizacijos vystymo sritimis.

 

Tau siūlome:

  • Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių praktiką draugiškoje ir veržlioje komandoje didelėje įmonėje;
  • Galimybę derinti praktiką su studijomis;
  • Galimybę tobulėti ir įgauti profesinius įgūdžius patikimoje ir perspektyvioje organizacijoje.

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.