Klientų aptarnavimo darbuotojas (-a) atsakingi už profesionalų klientų aptarnavimą, visapusišką pagalbą klientams, norintiems keisti ar grąžinti prekes, bei malonaus apsipirkimo įspūdžio klientams sukūrimą.
Užduotys:
- profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas;
- klientų konsultavimas bei reikiamos informacijos suteikimas;
- klientų problemų sprendimas ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas;
- darbas su grynaisiais pinigais, banko kortelėmis;
- darbas slenkančiu grafiku, 40 val. per savaitę.
Reikalavimai
Mes iš tavęs tikimės:
- ne žemesnio nei vidurinio išsilavinimo;
- puikių bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžių;
- gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu;
- orientacijos į klientą, paslaugumo, gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis;
- darbo mažmeninėje prekyboje patirties;
užsienio kalbų mokėjimo.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.