Darbo aprašymas
Darbo sritis:
IT, telekomunikacijos, Klientų aptarnavimas, paslaugos, Pardavimas-konsultavimas
Darbo pobūdis:
- Jeigu puikiai jautiesi novatoriškoje ir dinamiškoje aplinkoje, aktyviai sieki geriausių rezultatų, mėgsti iššūkius ir ambicingus tikslus – kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
- Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu ir gyvai, produktų ir paslaugų pardavimų vykdymas;
- Informacijos teikimas apie įmonės produktus ir paslaugas;
- Klientų klausimų, problemų, nusiskundimų priėmimas bei sprendimas;
- Reikiamos dokumentacijos rengimas;
- Tvarkingos darbo aplinkos palaikymas.
Reikalavimai:
- Turi vidurinį/aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą;
- Domiesi naujausiomis technologijomis;
- Turi puikius bendravimo įgūdžius, lankstumą, sąžiningumą, žingeidumą, orientaciją į rezultatą.
Privalumai:
Patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityse būtų privalumas.
5 Įmonė siūlo:
- Motyvuojantį ir nuo darbo rezultatų priklausantį atlygį ir papildomas naudas;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Atsakingą ir perspektyvų darbą profesionalioje komandoje;
- Dinamišką ir įdomų darbą Telia partnerių salone (darbinama per partnerius);
- Atlyginimą nuo 800 iki 2000 eurų (neatskaičius mokesčių).
Norėtum prisijungti prie komandos? Tuomet laukiame Tavo CV el. paštu Sarunas.cesna@telia.lt! Konfidencialumą garantuojame ir susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Jei turite klausimų, skambinkite tel. nr.: 861114700.