2022-07-29 11:26:48

Privačių klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1031 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Klientų konsultavimas telefonu bei el. paštu visais jiems iškylančiais klausimais bei pagalba spręndžiant įvairiausias situacijas, su kuriomis susiduria klientai;

Pagal užklausų turinį bei formą informacijos srauto skirstymas atitinkamiems skyriams;

Paštomatų tinklo techninės būklės sekimas bei pagalba užtikrinti sklandžią tinklo veiklą.

Reikalavimai

Klientų aptarnavimo patirtis telefonu 0,5 metų. Puikūs aptarnavimo įgūdžiai telefonu bei el. paštu.

Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai, technologijos turi būti nesvetimos.

Gebėjimas dirbti komandoje greitai besikeičiančiomis sąlygomis.

Rusų bei anglų kalbos įgūdžiai – didžiulis privalumas.

 

Įmonė siūlo

Iššūkių kupiną darbą greitai besikeičiančioje ir augančioje e-komercijos srityje;

Buvimą inovatyvios komandos, atsakingos už klientų aptarnavimą, dalimi;

Galimybę augti ir tobulėti bei dirbti drauge su geriausiais savo srities specialistais.


Darbo laikas: antradieniais – penktadieniais: 9:30 – 19:30 ir šeštadieniais 8.30 - 15:10.