Bendravimas su esamais tiekėjais bei naujų tiekėjų paieška;
Derybos dėl maisto produktų kainų ir tiekimo sąlygų;
Klientų poreikių analizė, produktų asortimento paieška;
Naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką;
Prekių kainodaros ir rinkodaros priežiūra;
Prekių grupės strateginių rodiklių priežiūra ir atsakomybė už pasiektus rezultatus.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (ekonomikos, vadybos, marketingo ar panašiose srityse – privalumas);
Sėkminga 2+ metų patirtis, dirbant HORECA ar FMCG sektoriuose, verslo plėtros, produkto / pirkimų valdymo ir pan. pareigose;
Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, rusų kalbos žinios – privalumas;
Verslumas, savarankiškumas ir orientacija į rezultatą.
Įmonė siūlo
Stabilų fiksuotą 1500-2000 eurų/mėn. neto ir didesnį atlyginimą, priklausomai nuo turimos patirties;
100-1000 eurų/mėn. neto priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
Galimybę savarankiškai valdyti savo produktų kategoriją, priimti svarbius strateginius sprendimus;
Galimybę po bandomojo laikotarpio, dalį laiko dirbti iš namų;
Nuolaidas, įsigyjant įmonės produktus;
Profesionalią kolegų komandą ir atsakingas pareigas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.