• Kuruojamos prekių grupės vystymas ir tinkamų komercinių sąlygų užtikrinimas;
• Mažmeninės prekybos padalinių prekių asortimento bei kainodaros analizė ir formavimas;
• Santykių su esamais tiekėjais palaikymas bei vystymas, naujų paieška;
• Nuolatinė rinkos analizė bei ataskaitų rengimas;
• Profesionalus derybų vedimas ir kt.
Reikalavimai
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (svarbu - MS Excel);
• Ne mažesnė nei 2 metų panašaus darbo patirtis pirkimų, produktų vadybos srityje (pageidautina FMCG sektoriuje);
• Aukštesnysis, aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• Anglų kalbos mokėjimas;
• Puikūs bendravimo, derybų vedimo įgūdžiai;
• Greita orientacija į rinkos pokyčius, iniciatyvumas, atsakingumas;
• Tobulėjimo siekimas ir gebėjimas įsisavinti naujoves;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą atlyginimą, mokymosi ir tobulėjimo galimybes tarptautinėje aplinkoje.
• Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1100 - 1400 € ir priedai priklausomai nuo veiklos rezultatų.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.