
Projektų finansininkas (-ė) Alytuje
Darbo aprašymas
- teikti konsultacijas paramos gavėjams apie projekto, finansuojamo paramos lėšomis įgyvendinimo ir administravimo tvarką Lietuvoje;
- vykdyti administruojamų projektų finansinę priežiūrą pagal patvirtintas procedūras;
- analizuoti projektų vykdytojų teikiamus prašymus ir dokumentus bei rengti atsakymus į pateiktus paklausimus;
- analizuoti, vertinti bei tvirtinti projektų vykdytojų teikiamas ataskaitas, mokėjimo prašymus;
dalyvauti projektų monitoringo procesuose;
- užtikrinti tinkamą projektų dokumentacijos tvarkymą ir saugojimą.
Reikalavimai
- aukštasis universitetinis ekonominis ar finansinis išsilavinimas;
- LR teisės aktų, reglamentuojančių finansinę ir buhalterinę apskaitą, išmanymas;
- ne mažiau 3 metų finansininko/buhalterio darbo patirtis.
- žinios apie ES finansuojamas programas bei jų administravimo procedūras;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai („MS Office“ programos);
- raštvedybos taisyklių išmanymas,
- komandinio darbo įgūdžiai;
- organizaciniai gebėjimai, savarankiškumas, pareigingumas, komunikabilumas, gebėjimas spręsti problemas.
Privalumai
- darbo patirtis (tarptautinės ir/ arba nacionalinės) projektų administravimo/įgyvendinimo srityse;
- geros anglų ir/ar lenkų kalbos žinios ir įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- atsakingą darbą;
- motyvuojantį atlyginimą;
- tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija
CV siųsti adresu vytautas@pvcentras.lt su nuoroda "Finansininkas(-ė) Alytus".
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.