2022-07-29 11:26:48

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO SKYRIAUS VEDĖJAS/A

CVMarket.lt klientas
Iki 1805 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

1. Skyriaus vedėjas organizuoja, planuoja ir kontroliuoja Skyriaus darbą, paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams;
2. organizuoja skyriaus metinių veiklos planų ir ataskaitų apie jų vykdymą rengimą;
3. pagal kompetenciją atstovauja Agentūrai;
4. rengia bendrojo naudojimo objektų valdytojų prašymų valstybės paramai gauti pavyzdines formas;
5. organizuoja, bendrojo naudojimo objektų valdytojų prašymų valstybės paramai gauti vertinimą, Investicijų planų vertinimą, projekto rengimo, statybos techninės priežiūros paslaugų ir statybos rangos darbų pirkimo ataskaitų vertinimą, statybos rangos darbų perdavimo – priėmimo aktų pasirašymą, savivaldybių programų atitiktį modernizavimo programai teisės aktų nustatyta tvarka;
6. kontroliuoja pasirašytų sutarčių valstybės paramai gauti vykdymo terminus.
7. dalyvauja organizuojant atnaujintų (modernizuotų) daugiabučių namų stebėseną / organizuoja duomenų apie faktinį šilumos energijos suvartojimą surinkimą;
8. užtikrindamas Agentūros darbo vientisumą, palaiko dalykinius ryšius, reikalingus sprendžiant Skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus, bendradarbiauja su Agentūros padalinių bei kitų organizacijų ir įstaigų darbuotojais;
9. kartu su kitais Agentūros padaliniais pagal savo kompetenciją sprendžia klausimus, susijusius su Programos įgyvendinimu, būsto valdymu, priežiūra ir atnaujinimu;
10. pagal kompetenciją dalyvauja vidaus ir išorės projektuose, darbo grupių, komisijų darbe, nagrinėjant su Agentūros veikla susijusius klausimus ar rengiant teisės aktų projektus;
11. vykdo kitus su Agentūros funkcijomis susijusius vadovybės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, siekiant įgyvendinti Agentūros strateginius tikslus.

Reikalavimai

Savo CV prašome siųsti PER VALSTYBĖS TARNYBOS PORTALĄ iki 2019-05-17 ( jungtis adresu https://pm.vataras.lt ir pasirinkti paslaugą „Pretendavimas į darbuotojo pareigas“ )
• Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
• Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos teisės aktus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius Agentūros veiklos sritį;
• Turėti ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį pastatų atnaujinimo (modernizavimo) ar panašaus darbo pobūdžio srityse;
• Mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
• Mokėti ne mažiau kaip vieną šių Europos Sąjungos oficialių kalbų: anglų, vokiečių ar prancūzų (B1 lygiu);
• turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti lengvąjį automobilį;
• turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

Įmonė siūlo

• Galimybę prisidėti prie Lietuvai svarbios Programos sėkmingo įgyvendinimo;
• Galimybę mokytis ir tobulėti profesinėje srityje;
• Draugišką ir darbingą atmosferą.
Pretendentai savo CV turi siųsti adresu https://pm.vataras.lt ( pasirinkti paslaugą „Pretendavimas į darbuotojo pareigas“)