Darbo skelbimo numeris

391683

Darbo aprašymas

Jūs būsite atsakingas (-a) už:

klientų išlaikymo programą nuo darbo principų nustatymo iki rezultatų kontrolės:
nustatyti darbo pricipus, aprašyti procesus, formuoti veiklos planą ir biudžetą, paskirstyti užduotis, kontroliuoti jų vykdymą, rengti ataskaitas, vertinti proceso efektyvumą, inicijuoti pakeitimus rezultatams gerinti. Taip pat už klientų duomenų analizę, klientų bazių formavimą pagal kitų vykdomų projektų poreikius.

Darbo pobūdis
# pagrindinės atsakomybės:
o organizuoti besibaigiančių sutarčių pratęsimo procesą;
o organizuoti planuojančių ar nusprendusių atsijungti klientų išlaikymo procesą;
# nustatyti tikslus, planuoti ir paskirstyti užduotis darbuotojams tiesiogiai dirbantiems su klientais, vertinti rezultatus, rengti ataskaitas;
# formuoti metinį biudžetą išlaikymo programai, kontroliuoti jo vykdymą;
# nustatyti programos KPI, vertinti tikslų pasiekimui reikalingus resursus, užtikrinti optimalų resursų naudojimą;
# analizuoti rezultatus, kontroliuoti tikslų vykdymą, inicijuoti reikalingus pakeitimus;
# formuoti klientų bazes, atlikti jų analizę, formuoti išvadas, pagal tai planuoti veiklą;
# organizuoti su klientais dirbančių darbuotojų mokymus, rengti medžiagą darbuotojų apmokymui;
# vertinti darbuotojų, dirbančių su klientais darbo kokybę, teikti jiems pasiūlymus ir rekomendacijas;
# analizuoti veiklos rodiklius, klientų aptarnavimo ir pardavimo procesus, teikti pasiūlymus veiklai tobulinti, įgyvendinti su tuo susijusius veiksmus ir pakeitimus procesuose;
# nustatyti darbuotojų, dirbančių su klientų išlaikymo procesais efektyvumo rodiklius, vertinti rezultatus, inicijuoti pakeitimus. Rengti motyvavimo, finansinio skatinimo tvarkas rezultatui gerinti;
# taip pat darbuotojo atsakomybėje yra darbas su išorinėmis įmonėmis dėl klientams siunčiamų laiškų ir siuntų: įmonių atranka, sutarčių pasirašymas, atsiskaitymas už paslaugas.


Reikalavimai

# Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
# geri Microsoft Excel įgūdžiai, praktinio darbo su duomenų bazėmis patirtis;
# patirtis dirbant su analitikos programomis tokiomis kaip Tableau, Microsoft Power BI (privalumas);
# patirtis dirbant su Microsoft Dynamics NAV programa (privalumas);
# patirtis projektų valdymo srityje;
# darbo patirtis pardavimo ir/arba klientų aptarnavimo srityse (privalumas);
# sugebėjimas planuoti užduotis, kontroliuoti jų vykdymo terminus;
# gebėjimas greitai reaguoti ir spręsti problemas, atsakomybės prisiėmimas už sprendimus, savalaikis darbų atlikimas bei susitarimų laikymasis;
# pagarba kolegoms bei geranoriškas bendradarbiavimas ir komunikavimas bendrovės viduje.


Įmonė siūlo

- Įdomų ir dinamišką darbą, draugiškame ir ambicingame kolektyve;
- profesinio tobulėjimo galimybes.

Informuojame, jog Jūsų CV duomenys bus panaikinti pasibaigus atrankai į numatytąją poziciją



Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Vilnius
Darbo pobūdis:
visa darbo diena
Galioja iki:
2019 m. gruodžio 19 d.
Įvestas:
2019 m. lapkričio 20 d.
Atlyginimas:
1500 - 2000 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


Projektų vadovas (-ė) - analitikas (-ė)


LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS CENTRAS, AB

AB Lietuvos radijo ir televizijos centras – didžiausią patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lietuvos bendrovė. Diegdamas pažangiausias ryšio technologijas Telecentras teikia radijo ir televizijos programų siuntimo, telefonijos, tinklų sujungimo, belaidžių technologijų interneto „Erdvės“, mobiliojo 4G interneto MEZON ir kitas paslaugas.

www.lrtc.lt

Žiūrėti profilį