2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė),

CVMarket.lt klientas
Nuo 1600 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Tarptautinė krovinių ir transporto birža Cargo.LT šiuo metu ieško klientų aptarnavimo skyriaus specialisto (-ės).

Busimi darbai:

Nuolatinis bendravimas su klientais, įeinančių/ Išeinančių skambučių aptarnavimas (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais).

Klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas.Duomenų apdorojimas ir tikrinimas.

Administraciniai darbai (atsakymas į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išsiuntimas ir kt.).Pagalba kasdieniniuose darbuose ir naujų projektų vystyme.

Reikalavimai

  • Turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinio kurso studentas (-ė)).
  • Būtinos geros lietuvių ir vokiečių žinios (kitos kalbos didelis privalumas)!
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje.
  • Gerai dirbi pagrindinėmis MS Office programomis.Gebėjimas operatyviai priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas.Mandagumas, paslaugumas.

Įmonė siūlo

  • karjeros ir profesinio augimo perspektyvas;
  • komfortišką ofisą.