Media projektų valdymas mažiems ir vidutinio dydžio klientams;
Efektyvių media strategijų ir taktikų kūrimas bei įgyvendinimas;
Klientų poreikių analizė, idėjų generavimas bei sprendimų pateikimas;
Online/Offline projektų koordinavimas;
Darbas su vidinėmis ir išorinėmis projektų komandomis;
Kampanijų KPI sekimas, rezultatų analizė bei pateikimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas vadybos, ekonomikos, rinkodaros ar reklamos srityje;
Darbo patirtis rinkodaros ar reklamos srityje nuo 1 iki 2 metų;
Puikūs projektų planavimo bei valdymo įgūdžiai laikantis terminų bei kokybės parametrų;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti su dideliais informacijos kiekiais ir skirtingais projektais vienu metu;
Geri anglų kalbos įgūdžiai raštu ir žodžiu;
Stiprūs organizaciniai įgūdžiai bei analitinis mąstymas;
Puikūs Microsoft Word, Excel ir PowerPoint įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Siūlome "karštą" poziciją sparčiausiai augančioje agentūroje Baltijos šalyse,
nerealiai draugišką komandą,
galimybę sparčiai augti digital srityje ir, žinoma, Tavo lūkesčius atitinkantį atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.