
Restorano administratorius
Darbo aprašymas
Restorano administratoriaus pareigos:
1. tinkamai pasiruošti darbui - stalo indų, įrankių, stiklų kt. reikmenų (žvakių, gėlių) reikalingo kiekio sukomplektavimas prieš pamainą;
2. paskirstyti darbą padavėjams, kontroliuoti vykdymą;
3. užtikrinti švarą ir tvarką svečių zonoje ir darbuotojų patalpose;
4. pasitikti svečius, bendrauti su jais, pristatyti gėrimus ir restorano meniu;
5. vykdyti atsiskaitymo už paslaugas funkcijas;
6. užtikrinti nenutrūkstamą darbuotojų mokymo procesą.
Reikalavimai
1. Panašaus darbo patirtis ne mažiau nei 2 metai;
2. Geras kalbų mokėjimas (lietuvių, anglų ir rusų);
3. Kompiuterinis raštingumas; mokėjimas dirbti darbo vietoje instaliuota programa "Micros" - privalumas.
3. Asmeninės savybės - atsakingumas, organizuotumas, gebėjimas suburti kolektyvą, kurti pozityvią ir darbingą nuotaiką.
Įmonė siūlo
Viešbutis Le Méridien Vilnius darbuotojams siūlo galimybę dirbti tarptautinėje kompanijoje, pagal savo išsimokslinimą ir gebėjimus daryti horizontaliąją ir/arba vertikaliąją karjerą
Papildoma informacija
CV (lietuvių ir/arba anglų kalbomis) galima siųsti adresu Stanislava.Bruch@lemeridienvilnius.com