
Rinkodaros vadybininkas (-ė)
Darbo aprašymas
Vidinės ir išorinės reklamos organizavimas, analizavimas, kontrolė;
Pardavimus skatinančių akcijų kūrimas, organizavimas, kontrolė;
Lojalumo programos priežiūra, organizavimas, kontrolė;
Maketavimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas(vadyba, rinkodara)
Žinoti reklaminių kampanijų organizavimo ypatumus
Išmanyti reklaminių kampanijų formas ir metodus;
Ne mažesnė kaip 2 metų panašaus darbo patirtis
Anglų, rusų kalbos žinios
Kompiuterinis raštingumas
Darbas su „Photoshop“, „Corel“ arba kitomis analogiškomis dizaino programomas (privalumas)
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą stabiliai veikiančioje kompanijoje;
Profesinį ir asmeninį tobulėjimą, geras darbo sąlygas bei darbui reikalingas priemones;
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus
Konfidencialumą garantuojame