Darbo aprašymas
• Organizacijos rinkos ir likvidumo riziką reglamentuojančių tvarkų, dokumentų, procedūrų ir kontrolės priemonių kūrimas, diegimas ir tobulinimas;
• Esamų rizikos valdymo priemonių naudojimo organizacijoje kontrolė;
• Periodinis rinkos ir likvidumo rizikų vertinimas, ataskaitų rengimas ir pristatymas;
• Mokymai ir konsultacijos savo kompetencijų ribose.
• Esamų rizikos valdymo priemonių naudojimo organizacijoje kontrolė;
• Periodinis rinkos ir likvidumo rizikų vertinimas, ataskaitų rengimas ir pristatymas;
• Mokymai ir konsultacijos savo kompetencijų ribose.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (finansų, ekonomikos, apskaitos srityse);
• Panašaus darbo patirtis (rinkos/likvidumo rizikos valdymo srityse);
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office programų paketas);
• Anglų k. žinios, žodžiu ir raštu.
Privalumai:
• Darbo patirtis finansinėje įstaigoje;
• Aktualių Basel akordų, ES direktyvų, LB nutarimų išmanymas;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
• Nuolatinį įdomų ir atsakingą darbą savo srities profesionalų komandoje;
• Profesinės kvalifikacijos kėlimo galimybes.
Gyvenimo ir darbinės veiklos aprašymą su nuoroda „Rinkos/likvidumo rizikos vertinimo specialistas(ė)“ prašome siųsti iki š. m. 2016.03.31.