Darbo aprašymas
- Strateginių, operatyvių ir projektinių rizikų nustatymas, dokumentavimas bei kontroliavimas
- Konsultacijų ir pagalbos teikimas vadovybei bei kitiems atsakingiems asmenims
- Reguliarus verslo rizikų prioretizavimas, atsakomųjų ir kontrolinių priemonių rengimas
- Verslo tęstinumo valdymo sistemos diegimas ir taikymas, įgyvendinant tarptautinius krizinių situacijų valdymo standartus
- Komunikavimas su kitais įmonės padaliniais šalies ir tarptautiniu mastu
Reikalavimai
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas
- Panašaus darbo patirtis – privalumas
- Geros anglų arba vokiečių kalbos žinios
- Puikūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai (MS Office)
- Komunikabilumas, komandinio darbo įgūdžiai
Įmonė siūlo
- Privatų sveikatos draudimą
- Hibridinį darbo modelį
- 300 eurų kompensaciją namų biuro baldams įsigyti
- Lankstų darbo dienos pradžios laiką
- Biure įrengtą treniruoklių salę, jogos bei TRX užsiėmimus
- Šviežiū vaisių pirmadienius, gaiviuosius ir karštuosius gėrimus biure
- Anglų ir vokiečių kalbų kursus, bendrųjų kompetencijų ir profesinius mokymus
- Karjeros galimybes Lietuvoje ir užsienyje
- Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams bei jų vaikams
- Nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais