Darbo aprašymas
- Skambučių srauto suvaldymas, registracijų priėmimas ir paskirstymas;
- Klientų aptarnavimas užtikrinant aukščiausią kokybę;
- Personalo darbo koordinavimas;
- Kasos dokumentų bei darbo laiko apskaitos tvarkymas;
- Iškilusių klausimų ar probleminių situacijų sprendimas.
Reikalavimai
- Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
- Puikus lietuvių kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas- privalumas;
- Puikūs bendravimo įgūdžiai, paslaugumas, orientacija į klientą;
- Geri darbo kompiuterių įgūdžiai;
- Reprezentatyvi išvaizda, sąžiningumas, greita orientacija ir atsakingas požiūris į darbą.
Įmonė siūlo
- Geras darbo sąlygas ir visas reikalingas darbui priemones;
- Atsakingą ir įdomų darbą;
- Stabilumą ir socialines garantijas.