2022-07-29 11:26:48

Salono administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Skambučių srauto suvaldymas, registracijų priėmimas ir paskirstymas;

- Klientų aptarnavimas užtikrinant aukščiausią kokybę;

- Personalo darbo koordinavimas;

- Kasos dokumentų bei darbo laiko apskaitos tvarkymas;

- Iškilusių klausimų ar probleminių situacijų sprendimas.

Reikalavimai

- Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;

- Darbo patirtis klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;

- Puikus lietuvių kalbos mokėjimas, užsienio kalbų mokėjimas- privalumas;

- Puikūs bendravimo įgūdžiai, paslaugumas, orientacija į klientą;

- Geri darbo kompiuterių įgūdžiai;

- Reprezentatyvi išvaizda, sąžiningumas, greita orientacija ir atsakingas požiūris į darbą.

Įmonė siūlo

- Geras darbo sąlygas ir visas reikalingas darbui priemones;

- Atsakingą ir įdomų darbą;

- Stabilumą ir socialines garantijas.