Aukštos klientų aptarnavimo kultūros formavimas ir palaikymas;
Aktyvaus pardavimo ir efektyvaus klientų aptarnavimo užtikrinimas;
Iškeltų pardavimo tikslų įgyvendinimas, atsakomybė už rezultatus;
Prekių pateikimo ir priežiūros prekybos salėje organizavimas ir vykdymas;
Parduotuvės veiklos koordinavimas, personalo mokymas, ugdymas ir motyvavimas;
Parduotuvės dokumentacijos administravimas (personalo apskaita, darbų sauga, prekybinė dokumentacija ir kt.).
Reikalavimai
Vadovaujamo darbo ir/ar klientų aptarnavimo parduotuvėje 1 m. patirtis;
Geri organizaciniai, vadovavimo, planavimo ir prioritetų paskirstymo įgūdžiai;
Personalo valdymo patirtis vertinama kaip privalumas;
Administraciniai įgūdžiai;
Kompiuterinis raštingumas;
Anglų k., rusų k. žinios.
Įmonė siūlo
Bazinis darbo užmokestis nuo 786 iki 1200 Eur + pastovūs priedai, priklausomai nuo pardavimų rezultatų.
Darbą stabilioje įmonėje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.