Darbo aprašymas
- Sąskaitų – faktūrų tvarkymas pagal kompanijos vidaus tvarką.
- Įmonės dokumentų tvarkymas.
- Bendravimas su klientais, tiekėjais, buhalterija dėl sąskaitų – faktūrų sutvarkymo.
Reikalavimai
- Patirtis dirbant su dokumentų tvarkymu – privalumas.
- Geros anglų ir labai geros rusų kalbų žinios.
- Atsakingumas, darbštumas, komunikabilumas.
- Labai greita orientacija ir operatyvumas.
Įmonė siūlo
- Ilgametę patirtį ir stabilią darbo vietą.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Darbo patirtį su tarptautine rinka.
Siųskite savo gyvenimo aprašymą (CV) anglų arba rusų kalba el. paštu kb[eta]afr.lt, įrašydami „Sąskaitų administratorius”.
Kandidatų duomenų konfidencialumą garantuojame.
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus.