2022-07-29 11:26:48

Serviso Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas
1414 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Kompanijos produktų priėmimas ir išdavimas garantinio ir pogarantinio aptarnavimo servise;
  • Dokumentų pildymas;
  • Detalių užsakymas, siuntų priėmimas;
  • Bendravimas su klientais ir gamintojais;
  • Ataskaitų rengimas.

Reikalavimai

  • Sklandus lietuvių kalbos mokėjimas;
  • Kompiuterinis raštingumas, darbo su IT programomis patitrtis (privalumas);
  • Patirtis aptarnavimo srityje būtų didelis privalumas;
  • Gebėjimas vienu metu atlikti kelias užduotis, komunikabilumas;
  • Anglų kalbos žinios.

Įmonė siūlo

  • Darbo patirtį tarptautinėje įmonėje;
  • Galimybę tobulėti ir gilinti žinias bei įgūdžius;
  • Nuolaidas įsigyjant įmonės produkciją;
  • Darbo užmokestį 1414 EUR (bruto).

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR‘s Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ancor.lt/en/privacy-policy/).

  •