
Serviso vadovas
Darbo aprašymas
1. Serviso darbo organizavimą: skubių gedimų šalinimą, planinių remontų ir techninių aptarnavimų organizavimą, remonto darbų sąmatų sudarymą; atsarginių detalių tiekimo kontrolė
2. Techninių problemų, kylant atliekant serviso darbus, sprendimą naudojantis asmenine patirtimi bei technine literatūra (dažniausiai anglų bei rusų kalbomis)
3. Serviso darbo kokybės kontrolę
4. Serviso inventoriaus ir darbo vietos priežiūrą
5. Darbų saugą
6. Bendravimą su klientais
7. Atsarginių detalių sandėlį
8. Darbuotojų mokymą ir motyvaciją
9. Pasiūlymus, kaip gerinti darbo kokybę, organizavimą ir DARBO EFEKTYVUMĄ
10. Plėtrą
Reikalavimai
1. Geras techninis išprusimas technikos remonto ir priežiūros srityje
2. Puikios organizacinės ir bendravimo savybės
3. Rinkos ir klientų aptarnavimo specifikos išmanymas
4. Geros anglų kalbos žinios
5. Atsakingumas, savimotyvacija
6. Analitinis mąstymas
7. Turėti vadovaujamo darbo patirties
Įmonė siūlo
1. Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo rezultatų
2. Apmokymus, komandiruotes užsienyje pas technikos gamintojus
3. Darbą užsienio kapitalo įmonėje, jauname ir itin dinamiškame kolektyve
4. Visas socialines garantijas
5. Visas priemones, reikalingas darbui
Papildoma informacija
Savo CV ir motyvacinį laišką galite siųsti el. paštu cv@virenda.lt
Pageidautina CV gauti ir anglų kalba.