Darbo aprašymas
• Kurti ir formuoti serviso tinklo strategiją;
• Rengti serviso tinklo pardavimo planus, dalyvauti kuriant ir koreguojant paslaugų pardavimo procesus;
• Diegti bei koordinuoti klientų aptarnavimo ir kokybės standartus;
• Analizuoti servisų tinklo veiklą, rezultatus, teikti įžvalgas ir įgyvendinti būtinus pokyčius;
• Vadovauti personalui, ugdyti ir motyvuoti darbuotojus;
• Servisų tinklo administravimas.
• Rengti serviso tinklo pardavimo planus, dalyvauti kuriant ir koreguojant paslaugų pardavimo procesus;
• Diegti bei koordinuoti klientų aptarnavimo ir kokybės standartus;
• Analizuoti servisų tinklo veiklą, rezultatus, teikti įžvalgas ir įgyvendinti būtinus pokyčius;
• Vadovauti personalui, ugdyti ir motyvuoti darbuotojus;
• Servisų tinklo administravimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas - automobilių transporto, mechanikos arba transporto inžinerijos srityse būtų privalumas;
• pageidautina servisų tinklo administravimo, valdymo ar panašaus darbo sėkminga patirtis;
• labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
• analitinis mąstymas, komunikabilumas, organizuotumas, gebėjimas deleguoti užduotis.
• pageidautina servisų tinklo administravimo, valdymo ar panašaus darbo sėkminga patirtis;
• labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel);
• analitinis mąstymas, komunikabilumas, organizuotumas, gebėjimas deleguoti užduotis.
Įmonė siūlo
• profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
• tarptautinę aplinką;
• pastovų atlyginimą ir motyvuojančius priedus už darbo rezultatus;
• draugišką kolektyvą.
• tarptautinę aplinką;
• pastovų atlyginimą ir motyvuojančius priedus už darbo rezultatus;
• draugišką kolektyvą.