2022-07-29 11:26:48

SKAMBUČIŲ CENTRO APTARNAVIMO SPECIALISTĖ (-AS)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

•Darbas skambučių aptarnavimo centre su skambinančiais klientais/pacientais (darbas slenkančiu darbo grafiku 1 etatu);
•Pacientų informavimas telefonu apie įmonėje teikiamas medicinos paslaugas;
•Pacientų registravimas gydytojų konsultacijoms ir medicininiams tyrimams;
•Darbas su Med.I.S ir FOXUS kompiuterinėmis programomis.

Reikalavimai

•Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (gali būti neakyvaizdinių studijų studentas);
•Būtinos anglų ir rusų kalbų žinios;
•Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
•Mokėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
•Atsakingumas, darbštumas, sąžiningumas;
•Puikūs bendravimo įgūdžiai;
•Noras mokytis ir tobulėti;
•Gebėti greitai reaguoti stresinėse situacijose ir spręsti problemas;
•Gebėti greitai įsisavinti informaciją ir ja naudotis.

Įmonė siūlo

•Darbą šiuolaikiškoje ir tarptautinius standartus atitinkančioje įmonių grupėje;
•Karjeros galimybes;
•Visas socialines garantijas;
•Papildomą Gerovės ir Naudų paketą.
•Konkurencingą atlygį, kuris priklausytų nuo asmeninio ir komandinio darbo.