Darbo aprašymas
Skambučių centro darbuotojai atsakingi už profesionalų bendravimą su pirkėjais telefonu, jų konsultavimą, bei sklandų prekių atsiėmimo proceso užtikrinimą.
Užduotys:
- profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas telefonu;
- klientų konsultavimas bei reikiamos informacijos suteikimas;
- klientų problemų sprendimas ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas;
- darbas 10 val./sav., pamaininiu darbo grafiku po 2 val. per dieną, 5 dienas per savaitę.
Užduotys:
- profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas telefonu;
- klientų konsultavimas bei reikiamos informacijos suteikimas;
- klientų problemų sprendimas ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas;
- darbas 10 val./sav., pamaininiu darbo grafiku po 2 val. per dieną, 5 dienas per savaitę.
Reikalavimai
Mes iš tavęs tikimės:
- ne žemesnio nei vidurinis išsilavinimas;
- puikių bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžių;
- gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu;
- orientacija į klientą, paslaugumo, gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- ne žemesnio nei vidurinis išsilavinimas;
- puikių bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžių;
- gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu;
- orientacija į klientą, paslaugumo, gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.