efektyvaus klientų aptarnavimo vadybininkų komandos darbo organizavimas;
komandos motyvavimas ir nustatytų tikslų siekimas;
komandos pardavimų rezultatų analizė ir atsakaitų rengimas;
komandos rezultatų pagerinimo būdų paieška;
geriausių klientų aptarnavimo kokybės rezultatų bei klientų įvertinimų siekimas.
Reikalavimai
ne mažesnė nei 1 metų patirties klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse;
orientacija į rezultatą;
personalo valdymo ir vadovavimo įgūdžiai;
mokėjimas motyvuoti komandą;
kūrybiškas požiūris į problemų sprendimą;
IT ir telekomunikacijų srities žinios (privalumas);
orientacija į pardavimus ir kokybinius tikslus;
analitinis požiūris, įžvalgumas.
Įmonė siūlo
papildomus asmeninio tobulėjimo mokymus;
vadovą, kuris padės pasirinkti karjeros kelią;
daug komandos formavimo ir įmonės renginių;
papildomus sveikatos, kelionių ir nelaimingų atsitikimų draudimus, III pensijų pakopos kaupimą;
asmeninį telefoną su neribotais skambučiais, žinutėmis ir internetu;
mobilųjį nešiojamą internetą, išmaniąją televiziją telefone ir televizoriuje;
nuolaidas pokalbių planams, telefonams ir aksesuarams Tavo artimiesiems;
papildomas atostogos;
laisvą dieną gimtadienio proga.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.