Bendravimas telefonu, el. laiškais ir kitais kanalais administruojant klientų narystes;
Klientų duomenų bazės valdymas, informacijos atnaujinimas;
Geriausio sprendimo kliento situacijai ieškojimas.
Reikalavimai
Noras dirbti klientų aptarnavimo srityje ir drąsa bendrauti;
Optimizmas, atkaklumas, siekis mokytis ir tobulėti;
Gebėjimas greitai įsisavinti informaciją ir ją naudoti;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Sėkminga pardavimo arba klientų aptarnavimo telefonu patirtis - privalumas;
Rusų ir anglų kalbos žinios – privalumas.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą darbą į rezultatus orientuotoje naujai formuojamoje komandoje;
Darbą pagal darbo sutartį su konkurencingu darbo užmokesčiu ir skatinimu
už pasiektus rezultatus;
Įvedimo programą naujam darbuotojui;
Papildomas naudas darbuotojams.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.