Pagrindinė tavo atsakomybė, tai - būti tarptautinės siuntų pristatymo kompanijos dalimi!
Ką tai reiškia?
-Profesionaliai aptarnauti klientus iš D. Britanijos, Airijos, Belgijos, Olandijos ir Švedijos anglų kalba;
-Teikti informaciją telefonu bei registruoti siuntas;
-Aktyviai reaguoti į klientų poreikius ir spręsti kilusias problemas.
Jei esi pasiruošęs koordinuoti siuntų procesus, prisijunk prie mūsų!
Nieko nelauk ir siųsk savo CV mums, nes darbo pradžia jau balandžio 3 dieną!
Reikalavimai
- tavo anglų kalbos žinios puikios;
- pasižymi greita orientacija;
- turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
- esi imlus ir atidus detalėms;
- trykšti entuziazmu ir nori augti kartu su tarptautine kompanija...
...esi tas, kurio ieškome!
Įmonė siūlo
- vertingą klientų aptarnavimo aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
- 2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus;
- lankstų grafiką bei galimybę dirbti pilnu arba ne pilnu etatu (30-40val/sav.);
- motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą;
- jaunatviškų ir pozityvių kolegų kompaniją!
Kita informacija: informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.