
Smulkių klientų vadybininkas
Darbo aprašymas
Komercinių pasiūlymų, sutarčių, dokumentų apklausoms ir konkursams ruošimas;
Dokumentų tvarkymas (sutarčių, pasiūlymų, konkursinės medžiagos registravimas ir sisteminimas), archyvavimas;
Kainodaros projekto priežiūra, analizė ir kontrolė;
Klientų konsultavimas, informavimas apie esamus ir naujus produktus bei paslaugas;
Informacijos apie klientų atsiskaitymus sekimas bei savalaikis informacijos apie skolas perdavimas finansų skyriui; Klientų skolų prevencija: klientų mokumo kontrolė;
Klientų bazės priežiūra (Navision, Elektroninėje biuro aprūpinimo sistemoje, Outlook'e), reguliarus ir tikslus jos atnaujinimas;
Parduotuvės vadovės pavadavimas.
Reikalavimai
Aukštasis/ aukštesnysis išsilavinimas;
Asistento darno patirtis;
NAV išmanymas (privalumas);
Puikios kompiuterio vartotojo žinios;
Atsakingumas, analitinis mąstymas.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje;
Plačias tobulėjimo galimybes.
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.