https://www.cvmarket.lt/161560

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai

Specialistas (-ė) Kontaktų centro Privačių klientų aptarnavimo skyriuje Vilniuje

CVMARKET.LT KLIENTAS

Darbo skelbimas negalioja

Darbo skelbimo numeris 161560

Darbo skelbimo numeris

161560

Darbo aprašymas

Kontaktų centras yra dinamiškas, nuolat naujoves diegiantis padalinys, kuris atlieka įvairios veiklos funkcijas. Šio padalinio pagrindinis tikslas – banko klientų kokybiškas aptarnavimas ir konsultavimas visą parą telefonu ir elektroniniais kanalais, o pagrindinis ypatumas – kompetentingi ir motyvuoti darbuotojai. Čia skatinamas iniciatyvumas ir bendradarbiavimas, sudaromos puikios galimybės tobulėti ir dalyvauti tobulinant veiklą.

Darbo pobūdis:
konsultuoti ir teikti klientams informaciją apie banko paslaugas;
spręsti klientų problemas ir siūlyti geriausią sprendimą;
patarti klientams, kaip kuo geriau pasinaudoti banko paslaugų privalumais;
nuolat siūlyti klientų poreikius atitinkančias kasdienės bankininkystės paslaugas, taupymo ar finansavimo sprendimus.


Reikalavimai

aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas);
gerai mokėti anglų ir rusų kalbas (žodžiu ir raštu);
darbo patirtis klientų aptarnavimo ir pardavimo srityje (privalumas).

Mes tikimės, kad Jūs:
lengvai bendraujate ir siekiate tikslų;
norite gilinti žinias apie finansų sektorių;
teigiamai mąstote;
esate dėmesingas klientams;
turite pardavėjo savybių.


Įmonė siūlo

įvairią veiklą;
darbą profesionalų komandoje;
karjeros galimybes;
banko ir kitų institucijų organizuojamą mokymą;
profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
patrauklią darbo aplinką.

Papildoma informacija:
Darbas pamaininis (norint užtikrinti veiklą visą parą).



Papildoma informacija

Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.


Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Vilnius
Darbo pobūdis:
visa darbo diena
Galioja iki:
2012 m. birželio 11 d.
Įvestas:
2012 m. birželio 8 d.

CVMARKET.LT KLIENTAS

SEB banke dirba apie 2 400 specialistų: klientų aptarnavimo specialistai, vadybininkai, asmeniniai bankininkai, investavimo, draudimo ekspertai, analitikai, makleriai ir kt.

Banko personalo valdymo politikos tikslas – sukurti aplinką, kuri padėtų pritraukti ir ugdyti kompetentingus specialistus ir skatintų darbuotojus siekti geriausių rezultatų.

Stengiamės, kad SEB banke dirbtų tikri profesionalai, ir suteikiame galimybę norintiems jais tapti. Į savo gretas priimame iniciatyvius, nuosekliai siekiančius tikslo, mokančius bendradarbiauti žmones.