2022-07-29 11:26:48

SVARBIŲ KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) (VOKIEČIŲ KALBA) (apmokome)

CVMarket.lt klientas
Nuo 800 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Hegelmann Transporte nuosavo transporto skyrius, kviečia prisijungti prie komandos vokiečių kalbą mokantį (-ią) ir iššūkiams pasiruošusį (-ią)  svarbių klientų aptarnavimo specialistą (-ę) (apmokome) !

  • Ryšių palaikymas su svarbiais klientais, pastovus bendravimas vokiečių kalba
  • Klientų poreikio analizė ir sprendimų generavimas
  • Informacijos apie įmonės paslaugas teikimas ir jų pardavimas
  • Užsibrėžtų tikslų siekimas su komanda 

Reikalavimai

  • BŪTINA vokiečių kalba (raštu ir žodžiu)
  • Orientacija į klientą, jo poreikius ir rezultatą
  • Darbo patirtis transporto įmonėje – privalumas
  • Geri bendravimo ir derybiniai įgūdžiai
  • Iniciatyvumas, rezultato siekimas, gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje

Įmonė siūlo

  • Naują, modernų biurą
  • Nemokamą transportą į darbą
  • Kavinę, jaukias poilsio erdves
  • Lankstų papildomų naudų paketą individualiems darbuotojų poreikiams

 

SUSISIEKSIME TIK SU ATRINKTAIS KANDIDATAIS

 

Kandidatuodamas į šią poziciją, kandidatas sutinka, jog jo (jos) asmeniniai duomenys bus administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi HT personalo skyriaus darbuotojų. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be kandidato sutikimo.