• ryšių su esamais klientais palaikymas, jų poreikų analizė ir tenkinimas;
• sveikatos draudimo pirkimo konkursų organizavimas bei pasiūlymų klientams ruošimas;
• sutarčių priežiūra ir pagalba klientams jas administruojant;
• konsultavimas sveikatos draudimo klausimais;
• dokumentacijos tvarkymas ir ataskaitų ruošimas;
• dalyvavimas pritaukiant naujus klientus, pagalba pardavimo vadovams ir kitiems komandos nariams.
Reikalavimai
• aukštasis išsilavinimas;
• labai geras anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
• puikūs bendravimo įgūdžiai, iniciatyvumas, noras ir sugebėjimas dirbti komandoje;
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• organizuotumas, savarankiškumas, derybiniai įgūdžiai;
• kruopštumas, atsakingumas, lankstumas;
• patirtis sveikatos draudimo ir verslo klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
• vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• įdomų darbą;
• organizuosime apmokymą;
• patrauklų atlyginimą motyvacinius priedus;
• socialines garantijas;
• kvalifikacijos kėlimo galimybes, tame tarpe ir užsienyje;
• realias sveikatos draudimo specialisto karjeros perspektyvas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.