2022-07-29 11:26:48

Techninės pagalbos specialistas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Jūsų pagrindinės pareigos:
• Atsakyti į vartotojų telefono skambučius per techninės pagalbos linijos numerį;
• Teikti atsakymus į vartotojų laiškus, vesti korespondenciją su klientais;
• Konsultacijos su vartotojais dėl įmonės produktų atrankos, veikimo ir priežiūros;
• Vartotojų užklausų registravimas prašymų žurnale, DUK atnaujinimas (dažniausiai užduodamų klausimų duomenų bazė) ir tipinių trikdžių šalinimas;
• Darbas su duomenų baze ir jos priežiūra;
• Produktų ambasadorius; (instrukcijos, garantinis talonas, greito vartotojo gidas).
• Dalyvavimas kokybės užtikrinimo apžvalgose.
• Sąveika su kitais bendrovės padaliniais.

Konsultacijos su NEOLINE produktų vartotojais telefonu ir el. paštu būtų šiose srityse:
• Produkto rekomendacijos: parinkti modelį ir informuoti kur jį galima nusipirkti;
• Kaip atnaujinti programinę įrangą ar duomenų bazę;
• Kaip ir kur veikia "NEOLINE" gaminių garantinis aptarnavimas;
• Ką daryti, jei įrenginys sulaužytas ar nustojo veikti;
• Kiti klausimai, susiję su NEOLINE gaminiais ir jų garantiniu aptarnavimu.

Reikalavimai

• Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
• Elektronikos žinios aukštesnio lygio nei įprasto vartotojo;
• Žinios apie programinę įrangą, nešiojamosios elektronikos rinkos naujoves ir šiuolaikinių aukštųjų technologijų prietaisų veikimo principus;
• Gebėjimas teisingai ir aiškiai reikšti savo mintis;
• Anglų ir Rusų kalbos žinios privalomos;
• Gebėjimas dirbti su daugybe informacijos ir ją apdoroti;
• Gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai.

Įmonė siūlo

• Darbo užmokesčio lygio aptariamas vyks pokalbio metu ir priklausys nuo Jūsų techninių žinių, sugebėjimo bendrauti ir savarankiškai spręsti užduotis; • Galimybę tobulėti; • Darbo tvarkaraštį - 5 / 2 Jeigu esi paskutinio kurso studentas ir studijuoji techninę sritį - drąsiai siųsk savo CV, Tavo kandidatūrą taip pat svarstysime.