2022-07-29 11:26:48

Telekomunikacijų bendrovės klientų aptarnavimo specialistas

CVMarket.lt klientas
Nuo 1100 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Nuotolinis darbas (iš namų) klientų aptarnavimo specialistui (Customer Service representative);
  • Bilietų valdymas CRM platformoje;
  • Pagalba valdant bei nukreipiant klientus;
  • Tinklo aktyvumo stebėjimas dėl nuokrypių;
  • Kolegų iš kitų padalinių (pavyzdžiui, pardavimo skyriaus) konsultavimas;
  • Darbas kartu su kitais komandos nariais, siekiant pagerinti klientų aptarnavimo procedūras;
  • Pagalba atliekant kitas užduotis;

Reikalavimai

  • Lietuvių ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
  • Klientų aptarnavimo ir bendravimo įgūdžiai;
  • 1-2 metų patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Darbo patirtis naudojant „Helpdesk“ programinę įrangą;
  • Darbo patirtis interneto ar telekomunikacijų pramonėje;
  • Darbo patirtis kuriant vartotojo vadovus ar mokomuosius vaizdo įrašus;
  • Gebėjimas efektyviai valdyti laiką ir dirbti su minimalia priežiūra;
  • Pagrindiniai įgūdžiai naudojant nuotraukų / vaizdo įrašų redagavimo programinę įrangą;
  • Geri „Microsoft Excel“ įgūdžiai;
  • Privalumas: patirtis naudojant „Zendesk“, „Kibana“, API ar scenarijų kūrimas / naudojimas;