Nuotolinis darbas (iš namų) klientų aptarnavimo srityje (Customer Service Representative);
Klientų užklausų (tickets) valdymas „Helpdesk“ platformoje;
Pagalba administruojant ir konsultuojant klientus;
Tinklo aktyvumo stebėjimas;
Kolegų iš kitų skyrių konsultavimas;
Darbas kartu su kitais komandos nariais, siekiant pagerinti klientų aptarnavimo procedūras;
Mokomosios medžiagos klientams kūrimas;
Pagalba atliekant kitas užduotis;
Reikalavimai
Labai geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Knowledge of the Lithuanian language is not necessary (знание литовского языка не обязательно);
Klientų aptarnavimo ir bendravimo su klientais įgūdžiai;
Geri „Microsoft Excel“ programinės įrangos įgūdžiai;
Gebėjimas efektyviai valdyti savo laiką ir dirbti su minimalia priežiūra;
Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;
Privalumai:
Darbinė patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Darbinė patirtis naudojant „Helpdesk“ užklausų valdymo platformą;
Darbo patirtis telekomunikacijų srityje;
Darbo patirtis kuriant mokomąją medžiagą klientams;
Įgūdžiai naudojant nuotraukų/vaizdo redagavimo programinę įrangą;
Įgūdžiai su „Kibana“, „Zendesk“ ar API;
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.