2022-07-29 11:26:48

Telekomunikacijų bendrovės klientų aptarnavimo specialistas (Telecommunications company customer service representative)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1100 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Nuotolinis darbas (iš namų) klientų aptarnavimo srityje (Customer Service Representative);
  • Klientų užklausų (tickets) valdymas „Helpdesk“ platformoje;
  • Pagalba administruojant ir konsultuojant klientus;
  • Tinklo aktyvumo stebėjimas;
  • Kolegų iš kitų skyrių konsultavimas;
  • Darbas kartu su kitais komandos nariais, siekiant pagerinti klientų aptarnavimo procedūras;
  • Mokomosios medžiagos klientams kūrimas;
  • Pagalba atliekant kitas užduotis;

Reikalavimai

  • Labai geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
  • Knowledge of the Lithuanian language is not necessary (знание литовского языка не обязательно);
  • Klientų aptarnavimo ir bendravimo su klientais įgūdžiai;
  • Geri „Microsoft Excel“ programinės įrangos įgūdžiai;
  • Gebėjimas efektyviai valdyti savo laiką ir dirbti su minimalia priežiūra;
  • Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;

 

Privalumai:

  • Darbinė patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Darbinė patirtis naudojant „Helpdesk“ užklausų valdymo platformą;
  • Darbo patirtis telekomunikacijų srityje;
  • Darbo patirtis kuriant mokomąją medžiagą klientams;
  • Įgūdžiai naudojant nuotraukų/vaizdo redagavimo programinę įrangą;
  • Įgūdžiai su „Kibana“, „Zendesk“ ar API;