2022-07-29 11:26:48

„TELIA“ IT akademija 2.0 ieško stažuotojų!

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

KAS TAI?
IT Monitoringo ir IT Pagalbos (Service desk) stažuotė – tai puiki galimybė prisiliesti prie verslo pagrindų: klientų ir produktų. Susipažinsi su ITIL pagrindais, įmonės infrastruktūra. Gilinsiesi į event management procesą: kas yra aliarmai, kaip ir kodėl jie gaunami. Programos metu galėsi įsivertinti, kokių igūdžių ir asmeninių savybių derinio gali pareikalauti darbas monitoringo ir service desk komandose.

Reikalavimai

GALI DALYVAUTI JEIGU...
-Turi analitinį mastymą, atidumą ir didžiulį norą tobulėti IT srityje,
-Gerai moki anglų kalbą,
-Supranti komandinio darbo svarbą ir nuoširdžiai nori padėti klientams,
-Esi IT, tiksliųjų mokslų studentas ar tik pabaigęs studijas (SAP technologijų programa).

Įmonė siūlo

„TELIA“ JAUNESNIOJO IT SPECIALISTO DARBO VIETA GERIAUSIEMS, O TAIP PAT:
-Nemokamos paskaitos bei darbo priemonės,
- Daugiau nei mėnuo praktinių mokymų su profesionalais,
- Trijų mėnesių atlyginimas stažuotojams,
- Realaus darbo praktinės užduotys,
- Sėkmingiausiems – IT specialisto darbo vieta „Telia“.

Susidomėjai?

Siųsk savo CV ir keletą sakinių „kodėl būtent tu“ iki balandžio 15 dienos!
Siųsdamas laišką nepamiršk nurodyti, kurią mokymų kryptį aplikuoji.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.