2022-07-29 11:26:48

Tiekimo ir klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) (anglų ir rusų kalbos)

CVMarket.lt klientas
1900 - 2400 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai prekybinei kompanijai, veiklą vystančiai Vakarų ir Rytų Europos šalių rinkose, šiuo metu darbui Vilniuje ieškoma (-as) Tiekimo ir klientų aptarnavimo vadybininkė (-as), kurios (-io) atsakomybės bus:

  • Santykių palaikymas su esamais įmonės partneriais / tiekėjais / gamintojais Italijoje, bendradarbiavimas su klientais Rytų Europos šalių rinkose;
  • Prekių pristatymo koordinavimas – užsakymų formavimas, transporto organizavimas, su prekių pristatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
  • Ataskaitų Excel programa rengimas.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, logistikos ar pan. srityje);
  • Panašaus darbo patirtis;
  • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (italų kalbos mokėjimas didelis privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
  • Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
  • Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.

Įmonė siūlo

  • Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių): 1900 – 2400 €;
  • Kontaktinis asmuo Rasa Geštautė (numeris pasiteiravimui - 866226455). Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.