• Prekių atsargų priežiūra, likučių analizė, optimalaus jų kiekio planavimas ir užtikrinimas;
• Pirkimų / tiekimo organizavimas ir kontrolė (užsakymų tiekėjams formavimas, užsakymų administravimas);
• Bendravimas su esamais tiekėjais, naujų tiekėjų paieška;
• Bendravimas su kitais įmonės padaliniais prekių tiekimo klausimais;
• Pretenzijų dėl brokuotų prekių nagrinėjimas ir dokumentų tvarkymas;
• Prekių deklaravimo ir muitinimo įforminimo procedūros.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Sėkminga darbo patirtis pirkimų srityje (gamybinėje įmonėje - privalumas);
• Sandėlio atsargų valdymo ir tiekimo procesų išmanymas;
• Puikios anglų / rusų kalbų žinios;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Patirtis dirbant su atsargų valdymo programa (privalumas);
• Geri bendravimo, derybiniai ir organizaciniai įgūdžiai;
• Savarankiškumas, atsakingumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
• Analitinis mąstymas bei gebėjimas sisteminti ir analizuoti informaciją;
• Lankstumas ir greita orientacija;
• Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Įmonė siūlo
Atsakingą, savarankišką darbą profesionalioje kompanijoje, profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1000 - 1200 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Asta.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.