2022-07-29 11:26:48

UŽSAKYMŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTĄ (-Ę) darbui su klientų kreipiniais ir skundais

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• analizuoja klientų kreipinius ir skirsto sprendimui pagal kreipinio kategoriją;
• organizuoja klientų kreipinių analizę bei sprendimą su kitais Bendrovės padaliniais;
• stebi, kontroliuoja ir užtikrina kreipinių ir skundų sprendimo terminus atsižvelgiant į Bendrovėje nustatytus kreipinių valdymo terminus;
• rengia atsakymus, užtikrina jų kokybę ir atitiktį klientų aptarnavimo standartui;
• rengia ir teikia Bendrovės viduje nustatytos formos ir periodiškumo ataskaitas.

Reikalavimai

• ne mažesnė nei 3 metų patirtis analogiškoje srityje arba klientų aptarnavime (klientų raštų ruošimas, oficialus skundų/užklausų pateikimas raštu – privalumas);
• aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai – MS Office programų paketas;
• puikios raštvedybos žinios;
• puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
• Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Bendrovės veiklą išmanymas;
• anglų kalbos žinios, geras rusų ir lenkų kalbų mokėjimas – privalumas.

Įmonė siūlo

• atsakingą poziciją vienoje didžiausių Lietuvoje bendrovių;
• dinamišką aplinką ir galimybę kurti;
• galimybę tiesiogiai prisidėti prie Bendrovės ir klientų komunikacijos gerinimo.