2022-07-29 11:26:48

Vadovo asistentas (-ė) | Tik darbo dienomis!

CVMarket.lt klientas
1927.75 - 2454.99 €/mėn. Prieš mokesčius

Siūlome

  • mokymosi ir tobulėjimo galimybes;
  • patogų darbo grafiką: I-V, 07:30-16:00 val.;
  • galimybę kilti karjeros laiptais;
  • kuro kompensavimą;
  • profesionalius ir draugiškus kolegas.

Darbo vieta: Lentvaris, Trakų r.

Iš tavęs tikimės

  • ne mažiau kaip 6 mėnesių patirties dokumentų administravime;
  • puikių anglų kalbos žinių (C lygio);
  • gerų kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
  • komunikabilumo.

Privalumu laikytume:

  • aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas.

Įdarbinti galime nuo 18-os metų.

Tavęs laukia

  • El. pašto turinio valdymas: būsi atsakingas už vadovo el. paštą, laiškų valdymą ir peradresavimą.
  • Vidinė ir išorinė komunikacija: koordinuosi susitikimus, skambučius ir kitus komunikacijos kanalus.
  • Protokolų pildymas: užtikrinsi tikslumą ir išsamumą protokoluose.
  • Dokumentų paruošimas laiku: pasirūpinti dokumentais be klaidų ir laiku.
  • Dokumentų archyvavimas: organizuosi ir saugosi įmonės dokumentus.
  • Informacijos vadovui rinkimas: atlikinėsi rinkos tyrimus, konkurentų analizę ir kitus duomenų surinkimo uždavinius.
  • Projektų koordinavimas: užtikrinsi projekto vykdymą pagal planą ir kokybiškai.
  • Organizacinių klausimų sprendimas: rūpinsiesi kasdienėmis užduotimis, kad vadovas galėtų koncentruotis į strateginius klausimus.
  • Pagalba vadovui sprendžiant problemas: greitai reaguosi į iššūkius ir dalyvausi problemų sprendime.