Darbo aprašymas
- operatyviai ir efektyviai administruoti vadovo darbotvarkę;
- valdyti vadovui adresuotos vidinės ir išorinės informacijos, dokumentų srautus;
- operatyvus dokumentacijos parengimas ir koordinavimas;
- suderinus deleguoti vadovo užduotis atsakingiems darbuotojams;
- kontroliuoti vadovo skirtų užduočių vykdymo terminus ir užtikrinti grįžtamąjį ryšį;
- organizuoti bei dalyvauti susirinkimuose, juos protokoluoti;
- nepriekaištingas įmonės ir vadovo reprezentavimas bendraujant tiesiogiai, telefonu ar el. paštu su suinteresuotomis šalimis.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas;
- sėkminga 3 ir daugiau metų panašaus darbo patirtis;
- geros raštvedybos taisyklių ir kalbos kultūros išmanymas;
- dokumentų valdymo ir rengimo patirtis;
- patirtis sisteminant informaciją ir rengiant ataskaitas, protokolus;
- sklandi lietuvių kalba, geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
- greita orientacija, organizuotumas, atsparumas įtampai, iniciatyvumas, paslaugumas, puikūs bendravimo įgūdžiai.
Savo CV lietuvių kalba su nuoroda „Vadovo asistentė (-as)“ siųskite el. paštu km[eta]afr.lt.
Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktuosius kandidatus.