- Metinio pirkimų plano parengimas ir vykdymas;
- prekių užsakymų kūrimas atsižvelgiant į terminus, biudžetus ir poreikį;
- pirkimų analizė, prognozės ir plano korekcijos;
- logistikos organizavimas;
- finansų planavimas;
- išstatymo (displėjų), vizualų, GWP planavimas, užsakymas ir paskirstymas per POS, viso proceso priežiūra Ir valdymas;
- prekybinio vaizdo kūrimas parduotuvėse, marketingo planavimas ir vykdymas;
- bendravimas su užsienio tiekėjais, market visit kuravimas, veiklos pretenzijų rengimas ir pristatymas;
- pirkimų, pardavimų, marketingo rodiklių ir kitų ataskaitų ruošimas ir pristatymas.
Reikalavimai
- Turi puikias anglų k. žinias (kalbėjimas, teksto suvokimas, rašymas);
- geba puikiai naudotis MS Office paketo programomis;
- moka analizuoti skaičius, rengti planus ir pristatyti ataskaitas;
- geba dirbti komandoje ir individualiai;
- moka ir gali greitai orientuotis stresinėse situacijose.
PRIVALUMAI:
- vairavimo teisės (B kategorija);
- panašaus darbo patirtis.
Įmonė siūlo
- Atsakingą ir įdomų darbą pilnu etatu su gerai žinomais laikrodžių prekiniais ženklais;
- draugišką komandą;
- konkurencingą atlyginimą ir socialines garantijas;
- profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
- visada laiku mokamą darbo užmokestį.
Darbo vieta – UAB „Laiko žvaigždė“ administracija (Draugystės g. 19, Kaunas). Numatoma darbo pradžia – gruodžio antra pusė.
Maloniai prašome nekandidatuoti, jei ieškote darbo nepilnu etatu. Ačiū už Jūsų supratingumą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.