Verslo klientų konsultavimas telefonu bei el. paštu lietuvių, anglų bei rusų kalbomis;
Informacijos verslo klientams teikimas dėl paslaugos teikimo sutrikimų ar kitų nenumatytų atvejų;
Bendradarbiavimas su kitais skyriais sprendžiant verslo klientų užklausas;
Sprendimų derinimas verslo klientų patirčiai gerinti su kitais skyriais;
Pagalba jaunesniajam klientų aptarnavimo vadybininkui, asmeninių bei komandos tikslų siekimas.
Puikiūs bendravimo įgūdžiai bei ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis aptarnaujant verslo klientus;
Greitas bei adekvatus reagavimas į įvairias situacijas, atsakomybė už savo veiksmus;
Klientų aptarnavimo srities supratimas plačiąja prasme, t.y. ne tik užklausų atsakinėjimas, bet ir klientų poreikių suvokimas bei poreikius atitinkančių sprendimų įgyvendinimas. Gebėjimas „NE“prisitaikyti prie įmonės procesų vardan kliento gerovės;
Geri anglų kalbos įgūdžiai raštu bei žodžiu. Rusų kalba – didžiulis privalumas;
Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai bei gebėjimas technologijas panaudoti savo sklandžiam darbui.
Galimybę dirbti iš namų karantino laikotarpiu;
Apmokymus nuotoliniu būdu;
Darbo laikas 8-17 val. I-V.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.