2022-07-29 11:26:48

Verslo klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1150 - 1330 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Verslo klientų konsultavimas telefonu bei el. paštu lietuvių, anglų bei rusų kalbomis;

Informacijos verslo klientams teikimas dėl paslaugos teikimo sutrikimų ar kitų nenumatytų atvejų;

Bendradarbiavimas su kitais skyriais sprendžiant verslo klientų užklausas;

Sprendimų derinimas verslo klientų patirčiai gerinti su kitais skyriais;

Pagalba jaunesniajam klientų aptarnavimo vadybininkui, asmeninių bei komandos tikslų siekimas.

 

Reikalavimai

Puikiūs bendravimo įgūdžiai bei ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis aptarnaujant verslo klientus;

Greitas bei adekvatus reagavimas į įvairias situacijas, atsakomybė už savo veiksmus;

Klientų aptarnavimo srities supratimas plačiąja prasme, t.y. ne tik užklausų atsakinėjimas, bet ir klientų poreikių suvokimas bei poreikius atitinkančių sprendimų įgyvendinimas. Gebėjimas „NE“prisitaikyti prie įmonės procesų vardan kliento gerovės;

Geri anglų kalbos įgūdžiai raštu bei žodžiu. Rusų kalba – didžiulis privalumas;

Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai bei gebėjimas technologijas panaudoti savo sklandžiam darbui.

Įmonė siūlo

Galimybę dirbti iš namų karantino laikotarpiu;

Apmokymus nuotoliniu būdu;

Darbo laikas 8-17 val. I-V.