Mūsų klientė, nuomos ir finansinių paslaugų įmonė, priklausanti įmonių grupei.
Siūlomo darbo pobūdis
• Sutarčių su klientais ruošimas, administravimas ir kontrolė; • Darbas su draudimo bendrovėmis; • Duomenų kaupimas, sisteminimas bei analizavimas; • Periodinių ataskaitų rengimas; • Klientų užklausimų bei skundų valdymas; • Bendradarbiavimas su kitais įmonės skyriais ir kolegomis Latvijoje bei Estijoje, sprendžiant įvairius su užklausomis susijusius klausimus; • Kiti administraciniai / orgnaizaciniai darbai.
• Aukštasis išsilavinimas (pageidautina finansinis, teisinis); • Panašaus darbo patirtis administravimo, verslo klientų aptarnavimo srityse • Ypatingas kruopštumas ir atidumas; • Puikios anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu (vokiečių k. būtų privalumas); • Labai geros dalykinio etiketo žinios; • Puikūs darbo su MS Excel ir kitomis MS Office programomis įgūdžiai; • Gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus, greitai susisteminti ir išanalizuoti informaciją.
• Darbą profesionalioje komandoje; • Įdomų ir atsakingą darbą; • Aiškią vertinimo ir atlygio sistemą; • Profesinio augimo galimybę. Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 700 - 1000 €. Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501. Kontaktinis asmuo: Kristina.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.