2022-07-29 11:26:48

Verslo plėtros vadybininkas (-ė) darbui su užsienio rinkomis

CVMarket.lt klientas
1400 - 2400 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Prekės ženklo Time Resistance komanda ieško naujo nario darbui su užsienio rinkomis.

Ką mes veikiam:
o Esame Time Resistance prekės ženklo vystytojai (parduodame savo prekės ženklo gaminius tiek B2C tiek B2B segmentuose);

o Savo gaminiais prekiaujame įvairiose užsienio el. komercijos platformose: amazon US, UK, ES, IT, DE, FR, CA, SE, NL, ETSY.com, eBay.com, timeresistance.com

o Dalyvaujame tarptautinėse parodose Vokietijoje, Italijoje, US ir kt.
o Gaminame odinės rankinės sau ir kitiems užsakovams (gali būti Lietuvos dizaineriai arba užsienio prekės ženklai);
o Gaminame odinės personalizuotas verslo dovanas;
o Teikiame gamybines paslaugas (odinių detalių sukirtimas, etikečių gamyba, logotipų ant odos dėjimas, pusgaminiai iš odos ir kt.).

Jei matai save bent vienoje iš išvardintų veiklos sričių tuomet laukiame tavo CV

Reikės komunikuoti su esamais klientais, prisidėti prie darbo su vystomais pardavimo kanalais, ieškoti naujų pardavimo kanalų/platformų užsienyje. Ieškome drąsios ir empatiškos asmenybės. Tikimės, kad sparčiai mokysiesi iš savo ir kitų klaidų, tobulėsi bei nebūsi apribotas stereotipinio mąstymo. 

Reikalavimai

Verslo plėtros vadybininko (-ės) tikimės puikių anglų kalbos žinių bei noro mokytis ir tobulėti, visi kiti kriterijai nėra būtini, tačiau gali būti reikšmingas privalumas renkantis komandos narį:
• Užsienio kalba (ne anglų) didelis privalumas.
• Kūrybiškumas, iniciatyvumas ir savarankiškumas - mums nereikia žmonių, kurie gali įgyvendinti konkrečias iš anksto aprašytas užduotis, ieškome kūrybingų asmenybių, kurios gavę bendras gaires (tikslus) gali suformuluoti uždavinius savarankiškai šiems tikslams pasiekti.
• Patirtis el. komercijos srityje.

Įmonė siūlo

o Įgyti žinių ir patirties dirbant su tarptautiniu prekės ženklu, kurios bus aktualios dirbant Lietuvos ir užsienio įmonėse.

o Įgyti patirties el. komercijos srityje konkurencingiausiose pasaulio rinkose.

o Įgyti patirties dirbant su B2B klientais.

Esame sąlyginai nedidelė, tačiau globaliai veikianti ir mąstanti įmonę. Pardavimai Lietuvoje sudaro tik  < 10 proc. nuo visų pardavimų. Siūlome galimybę būti Lietuviškos sėkmės istorijos dalimi, kelti iššūkius ir augti kartu su įmone.