- viešbučio svečių įregistravimas, aptarnavimas viešnagės metu ir išregistravimas;
- svečių poreikių išsiaiškinimas bei teigiamos patirties užtikrinimas;
- informacijos suteikimas telefonu, el. paštu ir tiesiogiai bendraujant su įvairiataučiais viešbučio svečiais;
- rezervacijų atlikimas;
- atsiskaitymų vykdymas ir sąskaitų išrašymas;
- darbas su viešbučio valdymo sistema.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas (-ė));
- puikios anglų kalbos žinios ir (kitos užsienio kalbos žinios – privalumas);
- greita orientacija ir puikūs konfliktų sprendimo įgūdžiai;
- paslaugumas ir šiltas bendravimas su svečiais ir kolegomis;
- lankstumas ir konfidencialumas, bendraujant su klientais;
- pozityvumas ir šypsena kiekvieną dieną;
- sėkminga darbo viešbutyje patirtis – privalumas.
Įmonė siūlo
- įdomų ir atsakingą nuolatinį darbą augančioje viešbučių grandinėje;
- draugiškus ir profesionalius kolegas bei vadovus;
- mokymus ir karjeros galimybes;
- nuolaidas įmonių grupėje;
- patogų darbo grafiką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.