
Viešbučio administratorius
Darbo aprašymas
Administratoriaus pareigos:
1. pasitikti svečius, bendrauti su jais per jų buvimo viešbutyje laiką;
2. teikti svečiams išsamią informaciją apie viešbučio paslaugas/produktą, skatinti juos įsigyti šias paslaugas;
3. vykdyti privalomas procedūras (check-in, check-out, žadinimas, žinutės perdavimas, lojalumo programų pristatymas ir t.t.);
4. dirbti kompiuterine programa OPERA;
5. atsiskaityti su svečiais už suteiktas paslaugas.
Reikalavimai
Administratorius - tai vizitinė viešbučio kortelė.
Jis/ji bendrauja su svečiais, atvykusiais iš įvairiausių šalių. Todėl jis/ji privalo:
- labai gerai kalbėti lietuvių, anglų ir rusų kalbomis;
- mokėti aiškiai, rišliai ir nuosekliai teikti informaciją;
- būti paslaugus, mandagus, taktiškas, orientuotas į svečią ir jo interesus;
- būti disciplinuotas (atlikti procedūras ir modeliuoti savo elgesį pagal nustatytus Starwood standartus), laikytis vidaus tvarkos.
Viešbučio administratoriaus darbo patirtis ir įgūdžiai dirbti kompiuterine programa "Opera" - privalumas.
Įmonė siūlo
1. Nuolatinio pobūdžio darbą.
2. Mokymą darbo vietoje dirbti pagal Starwood standartus.
3. Stabilų atlyginimą ir socialines garantijas.
4. Nemokamas tarnybinio autobuso paslaugas, nemokamą maitinimą.
Papildoma informacija
Administratoriaus darbas organizuojamas trim pamainomis, t.y. rytinė ir vakarinė, naktinė pamainos, kurių trukmė po 8 valandas.