Jūs būsite atsakingas (-a) už efektyvaus priėmimo skyriaus darbą;
Koordinuosite priėmimo skyriaus komandos veiklą;
Užtikrinsite darbuotojų darbo organizavimą, ugdymą ir kontrolę;
Valdysite svečių užklausas ir nusiskundimus;
Jūsų pareiga bus užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą;
Organizuosite ir planuosite viešbučio registratūros pamainos darbus;
Teiksite inovatyvius sprendimus vadovybei.
Reikalavimai
Sėkmingo vadovavimo patirtis apgyvendinimo paslaugas teikiančioje įmonėje;
Darbo patirtis su rezervacijų sistemomis;
Komandinio darbo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
Orientacija į svečius ir aptarnavimo kokybę;
Problemų sprendimo įgūdžiai;
Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
Darbo aplinką, paremtą profesionalumu, pagarba ir komandiniu darbu;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Konkurencingą atlygio paketą ir visas darbui reikalingas priemones;
Nuolaidas viešbutyje ir SPA paslaugoms Jums ir šeimos nariams.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.