Darbo aprašymas
• administruoti įmonės vidaus dokumentaciją, korespondenciją, užsakymus;
• bendradarbiauti su vežėjais ir skolininkais;
• PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir registravimas;
• paslaugų pirkimų organizavimas;
• kitų administracinių ir organizacinių užduočių vykdymas.
• bendradarbiauti su vežėjais ir skolininkais;
• PVM sąskaitų faktūrų ir kitų apskaitos dokumentų išrašymas ir registravimas;
• paslaugų pirkimų organizavimas;
• kitų administracinių ir organizacinių užduočių vykdymas.
Reikalavimai
• mokėjimas dirbti su MS Office paketu;
• raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
• komunikuoja anglų kalba (privalumas: rusų arba vokiečių kalbų žinios).
• raštvedybos taisyklių ir dokumentų rengimo reikalavimų išmanymas;
• komunikuoja anglų kalba (privalumas: rusų arba vokiečių kalbų žinios).
Įmonė siūlo
• Motyvuojantį ir laiku mokamą atlyginimą;
• Visas socialines garantijas;
• Galimybę augti kartu su įmone;
• Galimybę dirbti lanksčiu darbo grafiku.
• Visas socialines garantijas;
• Galimybę augti kartu su įmone;
• Galimybę dirbti lanksčiu darbo grafiku.