2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.

Reikalavimai

- Ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- puikiai mokate rusų ir anglų kalbas.

Privalumai:
- patirtis finansų srityje;
- kitų kalbų žinojimas.

Įmonė siūlo

- Slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje įmonėje;
- prisijungti prie nuolat didėjančios komandos;
- sveikus užkandžius ir šviežius vaisius darbo metu;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu.

Apie Paysera paslaugas:
https://www.youtube.com/watch?v=ynaFo0z6KhM