Darbas skambučių centre, reaguojant į kliento problemą - techninės pagalbos autotransportui organizavimas (spec. transporto užsakymas, reikalingų paslaugų suteikimas arba nukreipimas pas specialistus).
Reikalavimai
Loginis mąstymas;
Greita orientacija;
Gebėjimas sklandžiai organizuoti darbus;
Mokėjimas bendrauti telefonu;
Anglų kalbos žinios;
Rusų kalbos žinios (privalumas);
Didelis privalumas - techninės žinios apie automobilius.
Įmonė siūlo
Galimybę tobulėti ir augti įmonės viduje;
Visus reikiamus mokymus, patyrusių kolegų pagalbą;
Jauną ir draugišką kolektyvą;
Slenkantį darbo grafiką;
Iššūkius ir įdomią patirtį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.