Darbo aprašymas
• Personalo dokumentų rengimas, administravimas ir valdymas;
• Dalyvavimas personalo paieškos ir atrankos procese;
• Darbo laiko apskaitos valdymas;
• Bendrovės darbuotojų konsultavimas personalo klausimais;
• Dalyvavimas vykdant personalo procesų tobulinimo projektus.
• Dalyvavimas personalo paieškos ir atrankos procese;
• Darbo laiko apskaitos valdymas;
• Bendrovės darbuotojų konsultavimas personalo klausimais;
• Dalyvavimas vykdant personalo procesų tobulinimo projektus.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• LR teisės aktų, susijusių su Personalo skyriaus veikla, išmanymas;
• Personalo administravimo, dokumentų rengimo patirtis;
• Anglų kalbos žinios;
• Puikios MS Office žinios;
• Dėmesys detalėms, gebėjimas greitai mokytis bei dirbti dinamiškoje aplinkoje;
• Darbo patirtis su programa „Vikarina“ būtų vertinama kaip privalumas.
• LR teisės aktų, susijusių su Personalo skyriaus veikla, išmanymas;
• Personalo administravimo, dokumentų rengimo patirtis;
• Anglų kalbos žinios;
• Puikios MS Office žinios;
• Dėmesys detalėms, gebėjimas greitai mokytis bei dirbti dinamiškoje aplinkoje;
• Darbo patirtis su programa „Vikarina“ būtų vertinama kaip privalumas.
Įmonė siūlo
• Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
• Fiksuotą darbo užmokestį, atitinkantį kompetenciją.
• Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
• Fiksuotą darbo užmokestį, atitinkantį kompetenciją.